Studiu de caz

Setarea proceselor interne de lucru în departamentul de contabilitate și evaluarea contabililor

Evaluarea departamentului de contabilitate: procesele interne de lucru și nivelul de calificare a contabililor

Sarcină - Soluţie - Rezultat

SARCINĂ:

În anul 2021 compania Vioser Consulting a primit o solicitare de servicii din partea unei companii cu capital străin și anume să evaluăm nivelul de performanță și eficiență a proceselor de lucru în cadrul departamentului de contabilitate al companiei Client.

Acest proiect a fost o provocare pentru noi întrucât este unul complex, de durată și rezultatele le poți vedea doar în timp.

SOLUȚIE:

Experții companiei Vioser Consulting au setat Planul de acțiuni pentru fiecare solicitare separat și a realizat următoarele:

  • testarea contabililor;
  • determinarea nivelului profesional al contabililor;
  • analiza proceselor de lucru existente în departamentul de contabilitate;
  • elaborarea raportului de analiză: soluții de optimizare a proceselor și creștere a performanței contabililor;
  • implementarea soluțiilor propuse și evaluarea rezultatelor ca impact în dinamică.

Vioser Consulting a menținut o comunicare strânsă și eficientă cu Clientul, în special cu contabilii pe toată durata proiectului. Orice procedură de lucru existentă a fost  analizată în cele mai mici detalii pentru ca ulterior să fie posibilă realizarea unei optimizări eficiente și generatoare de impact pozitiv.

REZULTAT:

Ca urmare a acțiunilor realizate în cadrul companiei Client, aceasta a obținut:

  • nivelul de performanță al fiecărui contabil;
  • nivelul de eficiență cu care se lucrează în echipă;
  • proceduri de lucru optimizate  în departamentul contabilitate, astfel timpul utilizat pentru același volum de lucru s-a redus;
  • îmbunătățirea nivelului de raportare în departament și către administrație.

Departamentul de contabilitate al companiei Client  va activa în continuare cu o eficiență de minim 25% mai mare întrucât au fost excluse activitățile care se dublau, s-au implementat soluții IT care reduc semnificativ timpul și erorile și s-a setat o comunicare și raportare internă optimă astfel încât într-un timp rezonabil să se obțină beneficiu maxim.

Înregistrare la training

Închiderea anului fiscal în ONC

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Înregistrare la training

Închiderea anului fiscal și managementul financiar

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Înregistrare la training

Contabilitatea în agricultură

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Înregistrare la training

Noile reglementări contabile la închiderea anului fiscal

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Înregistrare la training

VEN 12 - Declarația impozitului pe venit. Studii de caz

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă asigura că aveți cea mai bună experiență pe site-ul nostru.

Înregistrare la training

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Înregistrare la training

Elaborarea unui business plan de succes

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate