Despre noi

Suntem soț și soție din 2009, iar în business din 2017, când Sergiu a decis să facă o schimbare în activitatea profesională.

Ambii avem același background profesionist, venind fiecare cu câte 2 facultăți și un master în Administrarea Afacerilor. Când ne-am căsătorit nici unul dintre noi nu am știut că peste ani vom deveni nu doar parteneri de viață, dar și de business.

Compania Vioser a luat viață în anul 2013 – în perioada aflării Vioricăi în concediul pentru îngrijirea copilului.
De atunci ajutăm afacerile să prospere – fapt realizat prin intermediul serviciilor de consultanță prestate cu multă pasiune și profesionalism de către noi – Sergiu și Viorica Rumleanschi.

Primul Client VIOSER a fost ultimul angajator al Vioricăi care și până astăzi, timp de 13 ani continuă să beneficieze de serviciile noastre. Acolo a învățat să facă ceea ce astăzi prestăm în calitate de servicii către clienții noștri (înregistrarea afacerilor, consultanță fiscală privind eficientizarea taxelor, menținerea evidenței contabile & HR, obținerea permiselor de ședere în scop de muncă pentru nerezidenți și la necesitate reorganizarea sau lichidarea firmei)

Viorica: Totdeauna mi-a plăcut să creez și să gestionez, iar lansarea unei afaceri a fost exact ceea ce a pus în practică cunoștințele și experiența acumulată pe parcursul anilor. Primele joburi pe care le-am avut au fost legate de postul de contabil într-o companie autohtonă și ulterior – de contabil-șef într-o companie multinațională. Funcția de contabil-șef a fost una destul de complexă, întrucât paralel am avut sarcina de a organiza înființarea companiei, administrarea ei și ulterior lichidarea acesteia. Implicarea mea directă în toate ciclurile de viață a companiei mi-a permis să cunosc și să văd lucrurile mai larg nu doar din perspectiva unui contabil dar și din punctul de vedere al unui antreprenor. Am înțeles că un angajat prețios este cel care vine cu propuneri și soluții, dezvoltând mereu aceste calități și aplicând cunoștințele și experiența din mers.

Viorica Rumleanschi

Sergiu Rumleanschi

Sergiu: Întotdeauna mi-au plăcut științele exacte, iar după absolvirea facultăților de finanțe și contabilitate am avut o experiență frumoasă în domeniul financiar-bancar și anume în audit.

O schimbare majoră întotdeauna presupune incertitudine și risc mai ales când o experiență de peste 14 ani îți este foarte aproape de suflet.

Astăzi realizez cu certitudine că decizia de a fi alături de Viorica în compania Vioser a fost cea mai bună decizie luată la acel moment. Acum fac ceea ce-mi place cel mai mult: aplic experiența mea acumulată de-a lungul anilor în domeniul financiar-contabil și fiscal cu scopul de a ajuta contabilii, directorii și antreprenorii să-și crească afacerea.

Noi punem accent major pe calitatea serviciilor, corectitudine și siguranța informației, iar acest fapt ne face sa fim diferiți. Suntem aproape de fiecare client, abordăm individual fiecare proiect mic sau major, astfel încât Clientul nostru să obțină la maxim claritate, soluții optime și dezvoltare continuă.

Pentru o companie de consultanță și instruire cea mai mare valoare este REPUTAȚIA, iar noi în fiecare zi lucrăm la acest aspect. Avem o enormă satisfacție când fiecare client este mulțumit și obține servicii de calitate.

Serviciile de calitate pot fi prestate la un nivel înalt de profesionalism doar de oameni de calitate, iar acest fapt este cea mai mare provocare în Consultanță.

De multe ori mulți ne întreabă: Cum este să fiți împreună acasă și la birou 24/7?

La început nu a fost simplu deloc, dar am învățat cum să repartizăm sarcinile în așa fel încât lucrul împreună să devină o plăcere. Am putea afirma că business-ul gestionat de soț împreună cu soția este o artă, iar dacă reușești să alegi culorile potrivite – obții în final cele mai bune rezultate ale tandemului viață personală și parteneriat în business.

Înregistrare la training

Închiderea anului fiscal în ONC

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Înregistrare la training

Închiderea anului fiscal și managementul financiar

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Înregistrare la training

Contabilitatea în agricultură

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Înregistrare la training

Noile reglementări contabile la închiderea anului fiscal

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Înregistrare la training

VEN 12 - Declarația impozitului pe venit. Studii de caz

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă asigura că aveți cea mai bună experiență pe site-ul nostru.

Înregistrare la training

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate

Înregistrare la training

Elaborarea unui business plan de succes

* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate