

Aspecte contabile și fiscale privind datoriile SALARIALE

Data: 27.03.2023
Ora: 09:30 - 14:30
Ora: 09:30 - 14:30
Contabilitatea în domeniul construcțiilor

Data: 29.03.2023
Ora: 09:00 - 17:00
Ora: 09:00 - 17:00

Data: 31.03.2023
Ora: 09:00 - 16:00
Ora: 09:00 - 16:00
Arhivarea și gestionarea documentelor în companiile și instituțiile din Republica Moldova

Data: 07.04.2023
Ora: 09:00 - 16:00
Ora: 09:00 - 16:00

Data: 11.04.2023
Ora: 09:30 - 14:30
Ora: 09:30 - 14:30
REMUNERAREA salariaților în instituțiile BUGETARE

Data: curând
Ora: 10:00 - 15:00
Ora: 10:00 - 15:00
Calcularea și repartizarea Costurilor de producere în AGRICULTURĂ la închiderea anului 2022

Data: curând
Ora: 09:00 - 16:00
Ora: 09:00 - 16:00

Data: curând
Ora: 09:00 - 14:00
Ora: 09:00 - 14:00

Дата: СКОРО
Время: 09:30 - 14:30
Время: 09:30 - 14:30
TVA și impozitul pe venit aferent importului de servicii Facebook, Instagram și Google

Data: CURÂND
Ora: 10:00 - 12:15
Ora: 10:00 - 12:15

Data: CURÂND
Ora: 09:00 - 15:00
Ora: 09:00 - 15:00
RAPORTAREA financiară și fiscală în organizaţiile necomerciale (ONC)

Data: CURÂND
Ora: 09:00 - 15:00
Ora: 09:00 - 15:00

Data: curând
Ora: 09:00 - 16:00
Ora: 09:00 - 16:00
ОПЛАТA ТРУДА РАБОТНИКОВ предприятия

Дата: СКОРО
Время: 09:30 - 14:30
Время: 09:30 - 14:30
Новое в работе бухгалтера при закрытии 2022 года

Дата: 10.02.2023
Время: 13:00 - 18:00
Время: 13:00 - 18:00
Noile reglementări contabile la închiderea anului fiscal

Data: 03 februarie 2023
Ora: 13:00 - 18:00
Ora: 13:00 - 18:00
TVA. Constatare. Calcul. Declarare. Studii de caz

Data: 20.02.2023
Ora: 09:00 - 13:00
Ora: 09:00 - 13:00

Data: 22.02.2023
Ora: 09:00 - 16:00
Ora: 09:00 - 16:00

Data: CURÂND
Ora: 09:00 - 13:00
Ora: 09:00 - 13:00
MS Office pentru DIRECTORI și CONTABILI. Word, Excel, Power Point, PDF

Data: CURÂND
Ora: 10:00 - 14:00
Ora: 10:00 - 14:00
Aspectele legale, fiscale și contabile în comertul electronic

Data: CURÂND
Ora: 14:00 - 16:15
Ora: 14:00 - 16:15
Aspectele legale, fiscale și contabile în comertul electronic

Data: CURÂND
Ora: 14:00 - 16:15
Ora: 14:00 - 16:15
Veniturile avocaților: constatare, impozitare și declarare

Data: CURÂND
Ora: 10:00 - 12:15
Ora: 10:00 - 12:15
Aspecte specifice în utilizarea aparatelor de casă și control

Data: CURÂND
Ora: 10:00 - 15:00
Ora: 10:00 - 15:00
Operațiuni import-export. Aspecte legale, fiscale și contabile

Data: CURÂND
Ora: 09:00 - 15:00
Ora: 09:00 - 15:00
Contabilitatea intermediarilor în asigurări

Data: 27 aprilie 2022
Ora: 10:00 - 17:00
Ora: 10:00 - 17:00
Declararea valorii în vamă a mărfurilor

Data: 18 august 2022
Ora: 09:00 - 14:00
Ora: 09:00 - 14:00
Calculul salariului. Contribuții și impozite. Declarare-IPC.IRM.IALS

Data: CURÂND
Ora: 10:00 - 15:00
Ora: 10:00 - 15:00
Inventarierea activelor și datoriilor entității

Data: CURÂND
Ora: 10:00 - 16:00
Ora: 10:00 - 16:00
Elaborarea Politicilor Contabile

Data: 28 octombrie 2022
Ora: 09:00 - 12:00
Ora: 09:00 - 12:00
Собственный Капитал. Субсидии и Гранты

Data: 28 iunie 2022
Ora: 09:00 - 14:00
Ora: 09:00 - 14:00
Politici Contabile în Agricultură

Data: 18 octombrie 2022
Ora: 10:00 - 15:00
Ora: 10:00 - 15:00
Închiderea anului fiscal și managementul financiar în cadrul organizațiilor necomerciale

Data: 28 decembrie 2022
Ora: 10:00 - 17:00
Ora: 10:00 - 17:00
Учетная политика в сельском хозяйстве

Data: 10.03.2022
Ora: 10:00 - 15:00
Ora: 10:00 - 15:00
Noi construim relații de lungă durată cu clienții noștri
Pentru noi, cei de la A.O. ”GEN Moldova”, colaborarea cu ”VIOSER Consulting” SRL este o soluţie reală pentru gestionarea financiară a organizaţiei. Alături de noi avem profesionişti care ne susţin prin suportul acordat zi de zi şi ne oferă consultanţă în procesul decizional. Comunicarea atât cu Viorica cât şi cu membrii echipei este bazată pe claritate, loialitate şi credibilitate. Le mulţumim ”VIOSER Consulting” SRL pentru dedicaţia lor spre optimizarea continuă a serviciilor lor şi un parteneriat amiabil şi transparent.

Colaborarea noastră cu ”Vioser Consulting” SRL a fost foarte fructuoasă. Suntem foarte satisfăcuţi de calitatea serviciilor, disponibilitatea şi viteza de execuţie de care au dat dovadă. Recomandăm tuturor serviciile oferite de către ”Vioser Consulting” SRL.

I have been working with Viorica since 2009 when she was employed in my company in Chișinau, being responsible for managing a big IT project. Starting with 2015, "Micrologic Design Autmoation" Ltd. became her own company Client.
When looking for consulting company to launch a business, to run accountancy, to have financial and tax advises, I highly recommend "VIOSER Consulting" Ltd.. Their team is extremely professional and responsive to our needs, with a strong working capacity and high responsibility. They are one of the most client - focused organizations with whom we have worked and we would happily recommend "VIOSER Consulting" Ltd. to others looking for support in their business activities in Republic of Moldova.

It was a great pleasure to work with "Vioser Consulting" Ltd. and with Viorica Rumleanschi in particular. The services are provided on a high professional level, and the flexibility of the Management in finding the best and fastest solutions for the Client has been very much appreciated. I would definitely recommend "Vioser Consluting" Ltd. to any company which is interested in this type of services. Thanks a lot for our fruitful cooperation.
