Ce reprezintă Indicatori Financiari ai unei companii?
Indicatorii economico-financiari ai companiei numiți și indicatori cheie de performanță economico-financiară (KPI = key performance indicators) reprezintă instrumente de măsurare
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Fondator și trainer Vioser Tax Trainings, Director și consultant Vioser Consulting, formator și autor la peste 70% din instruirile organizate de Vioser și trainer la peste 100 de traininguri, Certificat internațional DipIFR, Student ACCA, peste 20 ani experienţă în domeniul financiar-bancar și fiscal-contabil.
Gestionarea eficientă a finanțelor companiei a fost întotdeauna o provocare majoră pentru aproape fiecare antreprenor.
Iar pentru că noi înțelegem perfect cât de importante sunt rezultatele financiare și valoarea indicatorilor de performanță în compania ta, venim cu un nou training foarte util, practic și necesar pentru antreprenori, contabili sau directori financiari, care are ca SCOP major transmiterea de cunoștințe practice și abilități pentru ca tu să poți asigura stabilitate financiară, gestionare eficientă a riscurilor și CREȘTEREA VALORII companiei tale.
Ai dorința de a investi însă nu ești sigur ce decizii pe termen mediu și lung să adopți?
Indicatorii economico-financiari ai companiei numiți și indicatori cheie de performanță economico-financiară (KPI = key performance indicators) reprezintă instrumente de măsurare
Situație сlasică: Rapoartele financiare indică profit, dar realmente nu sunt bani în casierie și pe conturile curente. Doar rapoartele financiare
În situații de crize economice, este important să continuați să monitorizați și să analizați fluxurile de numerar. Este foarte recomandabil
Managementul financiar este considerat o parte componentă al managementului general în cadrul entității, funcțiile căruia pot fi delegate unui departament
Pentru a fi mereu informat
Managementul Financiar
* Apăsând butonul Înregistrează-te sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Taxa pentru Poluarea mediului în contextul ultimelor modificări în legislația RM
Cum să ne transformăm emoțiile în prieteni. Gestionarea emoțiilor la copii. Dezvoltarea abilităților sociale și autoexprimarea creativă
Vânzări active
MARKETING: ANALIZĂ, INSTRUMENTE DE MARKETING. DASHBOARD
CONTABILITATE și EMOȚII. Inteligența emoțională pentru contabili și directori
Aplicarea legislației muncii în entitățile din Republica Moldova: Concedierea. Indemnizații. Concedii. State de Personal. Controlul Public și Sindical. Sancțiuni.Probleme și Dificultăți.
Rapoarte specifice și impozitarea Rezidenților Parcului IT
Protectia datelor cu caracter personal
Achiziții Publice de Valoare Mică
Remunerarea salariaților în sectorul bugetar
Prețurile de transfer: noi reglementări metodologice și de raportare fiscală
Aspecte contabile și fiscale în domeniul comerțului interior și exteriorr
Contribuții de asigurări sociale. Modul și condițiile de acordare corectă a garanțiilor și compensațiilor salariaților din cadrul entității.
Imobilizari corporale și necorporale. Amortizarea in scopuri fiscale
Închiderea anului fiscal în ONC
Închiderea anului fiscal și managementul financiar
Politici Contabile în Agricultură
Noile reglementări contabile la închiderea anului fiscal
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
VEN 12 - Declarația impozitului pe venit. Studii de caz
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Contabilitatea Costurilor și Subvenționarea în Agricultură
Aplicarea Codului Muncii în Republica Moldova
Sinteza modificărilor și completărilor a Normelor contabile în sistemul bugetar pentru perioada 2022-2023
Noutăți și modificări în Legislația Muncii aferent perioadei 2023-2024
Elaborarea și scrierea proiectelor de dezvoltare rurală/locală cu Finanțare Europeană
Aspecte LEGALE, FISCALE și ASIGURĂRI SOCIALE aferent salariaților.
Raporturile de muncă și salarizarea în cadrul Organizațiilor Necomerciale din Republica Moldova
Modul de întocmire a situațiilor financiare consolidate în baza unui studiu de caz convențional
Scrierea și implementarea proiectelor finanțate din surse oferite de partenerii de dezvoltare ai R.M.
Salarizarea și gestiunea resurselor umane în instituțiile bugetare și instituțiile publice
Raportarea financiară în sectorul bugetar
Contabilitatea Costurilor de producţie. Calculaţia costului produselor și serviciilor.
Închiderea anului financiar și fiscal 2024 fără erori: Tot ce trebuie să știi de la A la Z
Schimbarea conducătorului și contabilului-șef al întreprinderii: aspecte juridice, contabile, fiscale
Inventarierea activelor și pasivelor. Casarea mijloacelor fixe.
Aplicarea procedurii administrative de către instituțiile publice și autorități
Rapoartele fiscale ale contribuabilului. Modalități de calcul și declarare. Studii de caz.
Scrierea de proiecte în ONC-uri. Elaborarea cererii de finanțare pas cu pas
Aplicarea legislației muncii în condițiile fenomenelor de criză. Probleme, dificultăți, comentarii, soluții
Elaborarea unui business plan de succes
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate