Arhivarea și gestionarea documentelor în companiile și instituțiile din Republica Moldova
- Data: curând
- Ora: 09:00 - 16:00
- Locația:ONLINE
Înregistrați-vă la training
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Formator
Elena Frumosu
Ex Director la Agenția Națională a Arhivelor. Expert în Documentologie și Arhivistică. Șef Direcție Cultură și Turism a Consiliului raional Criuleni
,,Arhivarea și gestionarea documentelor în întreprinderile, organizațiile și instituțiile din R. Moldova’’
În cadrul fiecărei instituții, organizații, întreprinderi, indiferent de sectorul de activitate, sunt prelucrate cantități mari de documente atât în format digital, cât și fizic.
Astfel că organizarea și gestionarea acestor documente este un obiectiv extrem de important, pe care orice companie ar trebui sa îl considere prioritar.
În acest context cursul ,,Arhivarea și gestionarea documentelor în întreprinderile, organizațiile și instituțiile din R. Moldova’’ este necesar și binevenit pentru toți cei care vor să aibă management al documentelor bine pus la punct.
Agenda
- MODULUL I: ,,Arhivarea și gestionarea documentelor în întreprinderile, organizațiile și instituțiile din R. Moldova. Management tradițional’’
- Legislația națională în domeniul arhivelor de stat și arhivării documentelor;
- Întreprinderea-entitate creatoare de documente. Principalele tipuri de documente;
- Clasificarea documentelor și dosarelor în întreprindere:
- Păstrarea și utilizarea documentelor în instituție:
- Termene (durata) de păstrare a documentelor;
- Efectuarea expertizei valorii documentelor:
- Activitatea arhivei întreprinderii. Regulament (model);
- Transmiterea documentelor la păstrare în arhivele de stat centrale, municipale sau raionale;
- Valorificarea în instituție a documentelor arhivate. Eliberarea certificatelor de arhivă, a copiilor și extraselor etc.
- Eliminarea (distrugerea) documentelor întreprinderilor, organizațiilor și instituțiilor;
- Întrebări-răspunsuri.
- MODULUL II:„Gestionarea documentelor în sisteme informaționale automatizate. E-Management”
- Managementul documentelor- proces de bază al activităţii organizaţionale.
- Avantaje şi argumente pentru gestionarea automatizată a documentelor.
- Fluxuri informaționale automatizate de lucru (acțiunile care au loc/se realizează în procesul managementului documentelor): etape, avantaje, caracteristici, cerințe.
- Facilitățile sistemului.
- Arhivarea electronică
- Sistemul de căutări: rapoarte și statistici.
- Vizualizarea și listarea rapoartelor complexe.
- Securitatea datelor.
- Scanarea documentelor prin sisteme automatizate.
- Întrebări-răspunsuri.
Pachete de participare
Trend
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
Premium Extra
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
-
Participare la curs
-
Schimb de experiență și contacte cu participanți
Nu rata șansa să economisești!
1890 MDL
2270 MDL
De ce să vii la curs:
Pentru cine este destinat
Pachete de participare
Premium
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
-
Înregistrare video
-
Participare la curs online/fizic
-
Schimb de experiență și contacte cu participanți
-
Coffee break pentru participanți prezenți fizic
Pachete de participare
Premium
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
-
Participare la curs online/fizic
-
Schimb de experiență și contacte cu participanți
-
Coffee break pentru participanți prezenți fizic