MARKETING: ANALIZĂ, INSTRUMENTE DE MARKETING. DASHBOARD
- Data: 30.11.2023
- Locația: Str. Albișoara 42/1, Keystone
Înregistrați-vă la training
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Formator
Licență în Jurnalism și Științe ale Comunicării. Master în Business și Administrare. Lector Universitar (Marketing, Bugete și Strategii de Marketing). Experiență practică în marketing peste 15 ani. Șef Departament Marketing. (Domenii de expertiză: retail și B2C). Companii de peste 300 angajați cu rulaje de peste 15 milioane MDL. Servicii de consultanță în marketing peste 7 ani în Moldova, România, Estonia si Suedia..
Obiectivele training-ului
Să înțeleagă valoarea marketingului bazat pe analiză și date de marketing.
Definirea coceptului de marketing pentru business-ul companiei.
Aprecierea și interpretarea corectă a datelor de marketing.
Să înțelegerea valoarea și importanta datelor de marketing.
Să cunoască scopurile de marketing în dependență de cliclul de viață a companiei sau a produsului.
Aplicarea O.D.: importanța și valoarea lui în marketing.
Selectarea instrumentelor de marketing în dependență de parametrii de piață, produs sau scopurile de business.
În acest context, Vioser Tax Trainings te invită la un seminar practic în cadrul căruia vei beneficia de consultația unui specialist cu practică în domeniul dat.
Teme și repere în cadrul training-ului
- Conceptul de date Marketing
- Instrumentele de marketing principale
- Strategia PULL / Strategia PUSH
- Ciclul de viață a companiei si ciclul de viață a produsului
- Tipurile de strategii de marketing (offline și on line)
- Criterii de analiză a datelor de marketing
- Mixul de marketing
- Data Dashboard
Pachete de participare
Premium extra
MDL
2 390
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
-
Participare la curs fizic
-
Schimb de experiență și contacte cu participanți
-
Coffee break pentru participanți prezenți fizic
Nu rata șansa să economisești!
Premium Extra
2 390 MDL
până la data de 23 noiembrie 2023
Premium Extra
2 868 MDL
după data de 24 noiembrie 2023
Beneficiile participării la training
La sfârşitul cursului vei ști să interpretezi datele de marketing, să iai decizii financiare, de business integrând datele din marketing, să setezi unele business procese din perspectiva datelor de marketing
Vei înțelege să concepi strategii și tactici de marketing având la bază datele și analiza de
marketing, să analizezi critic situația Departamentului Marketing din cadrul companiei
Vei putea să îmbunătățești și să adaptezi procesele din cadrul companiei si abilitățile de comunicare atât în situații competitive cât și de colaborare, să identifici lacunele de business din perspectiva Marketingului, să dezvolți o mai bună conștientizare a importanței analizei de marketing și a datelor pe care le oferă Departamentul de Marketing
Pentru cine este destinat
Pentru antreprenori sau directori de companii care vor să înțeleagă și să conceapă strategii și tactici de marketing
Pentru specialiști marketing entry-level care vor să identifice lacunele de business din perspectiva marketingului
Pentru șefi departament marketing care vor să învețe să analizeze critic situația Departamentului Marketing din cadrul companiei