
Arhivarea și Ordonarea documentelor în organizațiile, instituțiile și întreprinderile din Republica Moldova

- Data: curând
- Ora: ...
- Locația: bd. Ștefan cel Mare 141/1, et. 2, of. 6 și online pe ZOOM
Înregistrați-vă la training
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Formator
Elena Frumosu,
Mentor și expert specializat în dezvoltare instituțională și management financiar. Expert în impozitare, procurări, setarea proceselor și control intern, politici interne, resurse umane,bună guvernare. Certificare ESG. Manager financiar cu 18 ani de experiență în sectorul nonprofit; procurări și granturi, practician NLP și coach în procese de acreditare, cenzor.
,,Arhivarea și Ordonarea documentelor în organizațiile, instituțiile și întreprinderile din Republica Moldova ’’
Întâmpini dificultăți în procesul de ORDONARE și GESTIONARE a documentelor atât pe suport fizic cât și electronic?
Ai multe întrebări la capitolul ÎNTOCMIREA TITLURILOR și PERFECAREA DOSARELOR?
Dorești să primești o EXPERTIZĂ A VALORII documentelor în vederea PĂSTRĂRII sau NIMICIRII lor și a modului de întocmire a actelor însoțitoare necesare?
În acest context, vrem să îți oferim un moment de respiro, claritate și organizare maximă în această perioadă a anului. Vino la trainingul intensiv ”Arhivarea și Ordonarea documentelor în organizațiile, instituțiile și întreprinderile Republicii Moldova”, și vei afla răspuns la întrebările tale!
Program
- MODULUL I: ,,Arhivarea și gestionarea documentelor în întreprinderile, organizațiile și instituțiile din R. Moldova. Management tradițional’’
- Efectuarea expertizei valorii documentelor și nimicirea documentelor expirate
- Ordonarea propriu-zisă a documentelor
- Întocmirea titlurilor și perfecarea dosarelor: Legarea dosarelor; Numerotarea și coaserea dosarelor; Întocmirea inscripției de certificare și a Listei interne (opis) a dosarului; Redactarea copertei dosarului
- Modul 2 "Aparatul informativ al fondului de documente al instituției"
- Întocmirea și redactarea Inventarelor dosarelor: Aparatul informativ al Inventarului; Foaia de titlu; Cuprinsul și Prefața inventarului
- Istoricul fondului: Istoria instituției creatoare de fond; Istoria fondului
- Ordinea predării documentelor ordonate în arhive sau solicitantului
- Păstrarea documentelor electronice și a resurselor informaționale (Registre electronice)
Pachete de participare
Premium
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
-
Participare la training
-
Schimb de experiență și contacte cu participanți