Închiderea anului financiar 2023. Inventarierea. Rapoarte fiscale. Erori contabile. Note explicative.
- Data: curând
- Ora: 09:00 - 16:00
- Locația: Str. Albișoara 42/1, Keystone
Înregistrați-vă la training
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Formator
Sergiu Rumleanschi
Fondator și trainer Vioser Tax Trainings, Director și consultant Vioser Consulting, formator și autor la peste 70% din instruirile organizate de Vioser și trainer la peste 100 de traininguri, Certificat internațional DipIFR, peste 18 ani experienţă în domeniul financiar-bancar și fiscal-contabil.
Dragă, Antreprenor și Contabil,
Oare mai reușești? Știm cât de stresant poate fi sfârșitul anului atunci când e necesar să te ocupi de Închiderea Anului pentru firma ta.
Din experiența noastră, am întâlnit foarte mulți contabili, directori financiari care se confruntau cu probleme în această perioadă a anului, precum:
Inventarierea incorectă sau incompletă;
Erori în raportarea financiară;
Nerespectarea schimbărilor legislative;
Procese fiscale ineficiente;
Note explicative irelevante.
Erori în raportarea financiară;
Nerespectarea schimbărilor legislative;
Procese fiscale ineficiente;
Note explicative irelevante.
În acest context, vrem să îți oferim un moment de respiro, claritate și organizare maximă în această perioadă a anului. Vino la trainingul intensiv, „Închiderea anului financiar 2023. Inventarierea. Rapoarte fiscale. Erori contabile. Note explicative„
Contabilitatea imobilizărilor corporale și necorporale. Aspecte Contabile și Fiscale.
Agenda
- Procesul de inventariere și înregistrarea rezultatelor în situațiile financiare.
- Rapoarte fiscale. Verificarea și reconcilierea datelor.
- Declarația impozitului pe venit.
- Formarea rezultatului financiar. Reformarea bilanțului contabil.
- Note explicative la situațiile financiare. Erori contabile și consecințe.
Pachete de participare
Trend
MDL
1752
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
Premium
MDL
2190
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
-
Participare la training
-
Schimb de experiență și contacte cu participanți
-
Coffee break
Acest training îți oferă:
Instruire în procesul de inventariere și pregătirea rapoartelor fiscale;
Înțelegerea noilor cerințe legislative și standardelor care pot influența închiderea anului financiar;
Aptitudine de a întocmi corect declarația impozitului pe venit;
Cunoștințe de a gestiona mai eficient situațiile financiare;
Studii de caz practice pentru a evita erorile comune și a gestiona eficient activitățile contabile.
Pentru cine este destinat
Pentru antreprenori care se lansează în business și vor să planifice eficient resursele financiare și impozitele/taxele aferent activității
Pentru contabili șefi și contabili experți care vor să fie în pas cu legislația fiscal contabilă din Republica Moldova
Pentru studenții facultății de contabilitate care vor să învețe practic contabilitatea și fiscalitatea
Pachete de participare
Premium
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
-
Înregistrare video
-
Participare la curs online/fizic
-
Schimb de experiență și contacte cu participanți
-
Coffee break pentru participanți prezenți fizic
Pachete de participare
Premium
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
-
Participare la curs online/fizic
-
Schimb de experiență și contacte cu participanți
-
Coffee break pentru participanți prezenți fizic