Închiderea anului fiscal și managementul financiar în cadrul organizațiilor necomerciale
Training
- Data: 28 decembrie 2022
- Ora: 10:00 - 17:00
- Locația: str. Mitropolit Varlaam, 65, et. 4, of. 419
- Investiție: 1860 MDL până la 28.12.2022 / 2325 MDL începând cu 28.12.2022
Înregistrați-vă la training
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Sau sunați acum
Formator
Lidia Cauș
Dr. conferențiar univ., contabil practician, lector și formator
Iulia Sirghi-Zolotco
Manager financiar și procurări Expert-Grup
Contabilitatea în organizațiile necomerciale este condiționată de un șir de particularități care rezultă din scopul și specificul activității acestora.
Modul de contabilizare a tranzacțiilor în aceste organizații este reglementat de către un act normativ separat.
Pentru acest tip de entități sunt prevăzute formulare distincte de situații financiare și rapoarte fiscale, care diferă de formularele similare ale entităților economice.
Managementul Financiar în cadrul organizațiilor necomerciale are un caracter foarte specific și individual.
În acest context vă invităm la un curs foarte NECESAR și UTIL pentru entitățile non-profit.
Agenda cursului
Sesiunea I
,,Raportarea în organizațiile necomerciale în anul 2022’’-
Etapele premergătoare întocmirii situațiilor financiare și fiscale
-
Structura şi modul de întocmire a indicatorilor bilanțului;
-
Structura şi modul de întocmire a indicatorilor situației de venituri şi cheltuieli;
-
Structura şi modul de întocmire a indicatorilor situaţiei modificărilor surselor de finanțare;
-
Structura şi modul de întocmire a indicatorilor notei explicative la situațiile financiare;
-
Particularitățile impozitării și raportării fiscale în ONC. Modul de întocmire a Declarației privind impozitul pe venit ONG17.
-
Studiu de caz privind calcularea indicatorilor situațiilor financiare și fiscale.
Sesiunea II
„Managmentul financiar în ONG-uri: aspecte practice”-
Management financiar: principii de bază și noțiuni generale;
-
Organizarea internă și planificarea financiară;
-
Remunerarea muncii;
-
Puncte de control și securizarea activelor;
-
Sesiune întrebări și răspunsuri.
Pachete de participare
Trend
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
Optim Plus
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
-
Înregistrare video
Premium Extra
-
Suport de curs
-
Diplomă de participare
-
Înregistrare video
-
Participare la curs online/fizic
-
Schimb de experiență și contacte cu participanți
-
Coffee break pentru participanți prezenți fizic