Что такое финансовые показатели компании?
Экономические и финансовые показатели компании, также считающиеся ключевыми показателями экономической и финансовой деятельности (KPI = ключевые показатели эффективности) являются инструментами
основатель и преподаватель Vioser Tax Trainings, сертификат ДипИФР, студент ACCA, преподаватель и автор более 70% тренингов, организованных Vioser и преподаватель более 100 тренингов, опыт работы в сфере более 17 лет
основатель Vioser Tax Consulting, консультант по запуску и развитию бизнеса, 13 лет опыта работы в области бухгалтерского учета и налогообложения
Вы узнаете, как расширение вашего бизнеса на международном уровне влияет на сумму налогов и пошлин вашей компании;
Вы узнаете, как законно уменьшить размер ваших налогов на мин. 10%;
Вы узнаете, какие налоговые льготы вы получаете от включения основных средств в уставный капитал;
Вы узнаете, как статус плательщика/неплательщика НДС влияет на величину ежемесячно уплачиваемых вами налогов;
Вы будете знать, какие возможности применимы к вашей сфере деятельности;
Вы будете знать, как разработать эффективную налоговую политику, чтобы законно минимизировать налоги и сборы внутри вашей компании;
Colaborarea cu compania VIOSER este una deosebită, mai ales că noi cu Viorica Rumleanschi facem parte din aceeaşi asociaţie: AFAM. De fiecare dată serviciile prestate sunt la nivel. Am obţinut suport informaţional, serviciile sunt efectuate cu promptitudine şi în termen. Angajaţii companiei sunt receptivi la necesităţile noastre, grijulii şi anunţă din timp despre modificările necesare. Recomand serviciile VIOSER ca fiind un colaborator de încredere şi profesionist!
Sunt foarte mulţumit de colaborarea cu compania VIOSER. Apreciez mult promptitudinea, rapiditatea şi calitatea serviciilor de care dau dovadă. Am parte de o deservire profesionistă şi un lucru fără eroare. VIOSER este o companie responsabilă care pune accent pe calitatea serviciilor prestate.
Am așteptat cu nerăbdare derularea cursului de Coaching fiscal și așteptările mele nu au fost în zadar. În primul rând vreau sa menționez ca în afara de faptul că au fost abordate teme interesante și importante, modalitatea în care a avut loc cursul, în format interactiv, a fost binevenită, astfel am aflat lucruri și situații noi nu doar de la prezentatorii cursului dar și de la colegi sau antreprenori, în unele cazuri regasind și situații similare cu ale mele.
Dacă e să spun în grade de comparație atunci cursul a fost la superlativ. Am primit răspuns cu comentarii ample la toate întrebările adresate, astfel investiția pentru curs fiind recuperată foarte rapid.
După participare la curs am implementat unele recomandări la două întreprinderi pentru care mențin evidența contabilă și urmează sa mai implementez o soluție în altă companie mai mare, astfel obținând o economie considerabilă aferent impozitelor.
Totodată am reușit să conving conducerea unei companii sa nu acceseze un nou credit, după ce le-am făcut o analiza a activității, ca urmare a participării la un alt curs organizat de Vioser, Managementul Financiar pentru Antreprenori.
Când am decis din start să particip la cursul de Coaching Fiscal, nu eram sigură dacă termenii și informația primită la curs va fi pe înțelesul meu, întrucât nu aveam cunoștințe suficiente la acest capitol.
După finalizare am înțeles mult mai bine cum funcționează sistemul de impozitare în Republica Moldova, am îndrăznit sa pun mai multe întrebări contabililor mei și să vin cu câteva idei de optimizare fiscală pentru a putea fi implementate constant în companie. Astfel, am reușit în ultimul an să economisesc în jur de 50 000 MDL.
Aleg să mă instruiesc la cursurile organizate de Vioser pentru că le fac foarte actuale și interesante. Recomand cu încredere!
În calitate de conducător al unei entități economice am dorit să aflu mai multe detalii referitor la legislația fiscală.
Participând la cursul de Coaching fiscal am primit răspunsuri clare la întrebările legate de optimizarea unor taxe și impozite, astfel încît să fiu sigur că lucrurile în compania mea se fac chibzuit și fără pierderi.
Faptul că nu cunoșteam suficient de bine legislația fiscală și aveam nevoie de o consultanță fiscală în această direcție ma motivat să investesc în acest curs complex.
După ce am participat la cursul de Coaching fiscal am obținut o înțelegere mult mai bună asupra aspectelor fiscale, astel reușind și să optimizez unele cheltuieli aferent impozitele și taxele în propria companie.
Recomand cu certitudine și altor antreprenori cursul de Coaching Fiscal.
Am dorit să particip la cursul de Coaching Fiscal pentru a afla mai multe soluții și opțiuni de minimizare a poverii fiscale, să culeg din experiența speakerilor și să aflu de la alți participanți lucruri noi și utile.
Acest curs complex m-a ajutat să înțeleg cum să aplic corect unele prevederi fiscale neclare, cum se poate de beneficiat de anumite facilități fiscale și optimizată politica fiscală în cadrul companiei în care activez ca și contabil șef.
Pot confirma că informația primită a contribuit la îmbogățirea cunoștințelor mele în domeniu fiscal, care la rândul lor au sporit nivelul de pregătire profesională. Totodată, incertitudinea privind aplicarea anumitor prevederi legale și experiența vastă a speakerilor a fost încă câteval din motivele de a participa la cursul de Coaching Fiscal.
În cadrul companiei Vioser activează profesioniști care își cunosc bine meseria, fiind mereu receptivi la toate întrebările acordate în timpul cursului.
Investiția în acest curs a fost valorificată. Deci, recomand cu certitudine și altor contabili șefi să participe, astfel veți deveni înarmat cu cunoștințe foarte utile.
Am decis să particip la cursul de Coaching Fiscal pentru Antreprenori fără nici o așteptare, întrucât era primul curs de acest gen la care am participat vreodată în Republica Moldova. Am fost participanta primei ediții, am cunoscut antreprenori și contabili din diverse domenii și am reușit să setez parteneriate viitoare de succes.
După participarea la cursul de Coaching Fiscal am reușit să înțeleg mai bine sistemul de impozitare în Republica Moldova, am făcut un update a cunoștințelor mele în domeniul fiscal și financiar, astfel fiind mult mai sigură în gestionarea contabilității și prezentarea diverselor rapoarte față de instituțiile de stat.
Dorința de a fi la curent cu ultimele modificări în legislație și optimizarea taxelor și impozitelor ma motivat cel mai mult să particip la acest curs. Astfel, l-aș recomanda în primul rând oamenilor care doresc să își deschidă o afacere pentru a înțelege mai bine legislația fiscală, inclusiv sistemul de impozite și taxe aferent domeniului în care doresc să activeze. Totodată, antreprenorilor și contabililor îl recomand pentru actualizarea informației privind legislația fiscală deoarece este un curs complex ce include atât informație teoretică bine structurată cât și diverse studii de caz.
Aleg să mă instruiesc la Vioser pentru că temele cursurilor sunt mereu actuale. Informația este prezentată detaliat, actuală și ușor a fi înțeleasă. Formatorii mereu sunt persoane profesioniste cu experiență din domeniul aferent temei predate.
Ulterior cursului am setat cu compania Vioser o colaborare de lungă durată pe consultanță fiscală, bazându-mă în primul rând pe profesionalismul lor.
Recomand cu cea mai mare încredere VIOSER.
Am decis să particip la cursul de Coaching fiscal pentru ca doream aflu soluții noi de reducere a cheltuielilor aferent impozitelor și taxelor în cadrul companiei pe care o conduc. Am reușit să realizez o eficiență de 3900 MDL lunar pe parcursul a minimum 1 an înainte.
Am rămas foarte satisfăcut de curs, astfel recomand și aș încuraja și alți antreprenori să participe.
Când am hotarit sa particip la cursul “COACHING FISCAL”, aveam careva așteptări. Chiar m-a intrigat, începând cu organizatorii acestui curs și finalizând cu denumirea de “coaching” ce presupune instruire, schimb de experiență și subiectele care urmau sa fie abordate.
După finisarea cursului am venit cu idei de optimizare în condițiile legii a valorii impozitelor și taxelor în cadrul companiei în care activez. Acestea au fost puse în practică mai târziu, când am intrat în pandemie dar au dat roade imediat. Tare m-a entuziasmat si modul in care a fost organizat acest curs si anume la o masa rotunda contabilii si antreprenorii. Am avut dezbateri,am auzit păreri și idei înțelepte. Altfel spus a fost “WOW”.
Referitor la formatorii acestui curs , Viorica si Sergiu Rumleanschi sunt profesioniști în ceea ce fac și sunt dedicati total, sunt tare ingenioși, la fiecare situație sau problemă vin cu un răspuns amplu și argumentat legal.
Recomand acest curs cu cea mai mare încredere atât contabililor cât și antreprenorilor. Va fi o experiență unică și vei pleca cu un bagaj de cunostinte care déjà au fost implementat în practică, deci este garantat un rezultat la înălțime 100%.
Экономические и финансовые показатели компании, также считающиеся ключевыми показателями экономической и финансовой деятельности (KPI = ключевые показатели эффективности) являются инструментами
Классическая ситуация: В финансовых отчетах указана прибыль, но на самом деле денег в кассе и на текущих счетах нет. Только
Что включает в себя налогово-бухгалтерская диагностика? Налогово-бухгалтерская диагностика – это специализированная миссия, настоящий углубленный анализ налоговых рисков и возможностей вашей
Налогообложение. Как налоги и сборы влияют на ваш бизнес Как предприниматель вы являетесь тем, кто организует и осуществляет экономическую деятельность,
Чтобы всегда быть в курсе
Coaching Fiscal
* Apăsând butonul Înregistrează-te sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Налоговый коучинг
* Нажимая «Зарегистрироваться», вы соглашаетесь с Обработкой персональных данных, Условиями пользования и Политикой конфиденциальности
Taxa pentru Poluarea mediului în contextul ultimelor modificări în legislația RM
Cum să ne transformăm emoțiile în prieteni. Gestionarea emoțiilor la copii. Dezvoltarea abilităților sociale și autoexprimarea creativă
Vânzări active
MARKETING: ANALIZĂ, INSTRUMENTE DE MARKETING. DASHBOARD
CONTABILITATE și EMOȚII. Inteligența emoțională pentru contabili și directori
Aplicarea legislației muncii în entitățile din Republica Moldova: Concedierea. Indemnizații. Concedii. State de Personal. Controlul Public și Sindical. Sancțiuni.Probleme și Dificultăți.
Rapoarte specifice și impozitarea Rezidenților Parcului IT
Protectia datelor cu caracter personal
Achiziții Publice de Valoare Mică
Remunerarea salariaților în sectorul bugetar
Prețurile de transfer: noi reglementări metodologice și de raportare fiscală
Aspecte contabile și fiscale în domeniul comerțului interior și exteriorr
Contribuții de asigurări sociale. Modul și condițiile de acordare corectă a garanțiilor și compensațiilor salariaților din cadrul entității.
Imobilizari corporale și necorporale. Amortizarea in scopuri fiscale
Închiderea anului fiscal în ONC
Închiderea anului fiscal și managementul financiar
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Contabilitatea în agricultură
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Noile reglementări contabile la închiderea anului fiscal
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Amortizarea în scopuri fiscale
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate
Contabilitatea Costurilor și Subvenționarea în Agricultură
Aplicarea Codului Muncii în Republica Moldova
Sinteza modificărilor și completărilor a Normelor contabile în sistemul bugetar pentru perioada 2022-2023
Noutăți și modificări în Legislația Muncii aferent perioadei 2023-2024
Elaborarea și scrierea proiectelor de dezvoltare rurală/locală cu Finanțare Europeană
Aspecte LEGALE, FISCALE și ASIGURĂRI SOCIALE aferent salariaților.
Raporturile de muncă și salarizarea în cadrul Organizațiilor Necomerciale din Republica Moldova
Modul de întocmire a situațiilor financiare consolidate în baza unui studiu de caz convențional
Scrierea și implementarea proiectelor finanțate din surse oferite de partenerii de dezvoltare ai R.M.
Salarizarea și gestiunea resurselor umane în instituțiile bugetare și instituțiile publice
Raportarea financiară în sectorul bugetar
Contabilitatea Costurilor de producţie. Calculaţia costului produselor și serviciilor.
Închiderea anului financiar și fiscal 2024 fără erori: Tot ce trebuie să știi de la A la Z
Schimbarea conducătorului și contabilului-șef al întreprinderii: aspecte juridice, contabile, fiscale
Inventarierea activelor și pasivelor. Casarea mijloacelor fixe.
Aplicarea procedurii administrative de către instituțiile publice și autorități
Rapoartele fiscale ale contribuabilului. Modalități de calcul și declarare. Studii de caz.
Scrierea de proiecte în ONC-uri. Elaborarea cererii de finanțare pas cu pas
Aplicarea legislației muncii în condițiile fenomenelor de criză. Probleme, dificultăți, comentarii, soluții
Elaborarea unui business plan de succes
* Apăsând butonul Aplică acum sunteți de acord cu Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate