sd Vioser

Secretul unui partener de încredere

Administrator 20 Apr 2017

     Ce înseamnă într-o lume de afaceri modernă, un partener de încredere? Cu siguranţă, fiecare din noi, ar avea propria variantă de răspuns la această întrebare. Însă, cei de la care avem de învăţat cum să fii cu adevărat aproape de clientul tău, este compania Vioser Consulting. Aceasta reuşeşete cu succes să îmbine trei categorii de servicii: evidenţă contabilă, consultanţă şi training. Despre dezvoltarea întreprinderii, precum şi despre încrederea pe care a câştigat-o Vioser Consulting SRL în rândul clienţilor, ne va vorbi fondatorul şi administratorul companiei – Viorica Rumleanschi.

     Vioser Consulting este este una din cele mai ambiţioase şi energice întreprinderi din sfera serviciilor de consultanţă şi contabilitate din Moldova. Iniţial, compania sa înfiinţat pentru a susţine întreprinderile autohtone şi din străinătate în setarea afacerii, servicii de evidenţă contabilă, consultanţă fiscală şi salarizare.

     Ulterior, câştigând încrederea clienţilor săi pe piaţă, Vioser Consulting şi-a dezvoltat portofoliul de servicii cu: consultanţă în domenul HR şi protecţiei muncii, elaborarea planurilor de afaceri şi studiilor de fezabilitate, consultanţă imigranţilor, diagnostic economico-financiar şi organizaţional, iar recent, şi organizarea de training-uri.

     De ce managerii trebuie să investească în dezvoltarea angajaţilor săi?

    Cea mai frumoasă şi de succes investiţie pe care poate să o facă un antreprenor, este investiţia în dezvoltarea echipei sale. Angajaţii sunt cei care aduc plus valoare întreprinderii, ei asigură eficienţa proceselor interne şi competitivitatea întreprinderii pe piaţă.

     Foarte des, managerii de companii tind să creadă, că personalul lor nu necesită instruire profesională, sau din simplul motiv, economisesc pe studiile şi dezvoltarea acestora. Important este să conştientizăm, că încă nici o descoperire ştiinţifică şi nici o inovare tehnologică, nu sa întîmplat fără implicarea factorului uman, a abilităţilor creative şi a logicii umane. De aceeea, promovăm ideia, că cea mai durabilă şi de succes investiţie sunt oamenii. 

    Acesta a fost motivul de bază, care ne-a provocat să investim efort în lansarea unui serviciu nou - seminare şi training-uri. Scopul, pe care ni l-am propus să-l atingem cu acest serviciu este asigurarea unui mediu prielnic pentru dezvoltarea profesională a angajaţilor, antreprenorilor şi managerilor de companii.

     Primele seminare pe care le-am lansat sunt pentru contabili, deoarece venim cu expertiză şi cunoştinţe bogate în acest domeniu. Deja de 2 ani, compania Vioser Consulting sa responsabilizat în desfăşurarea unui proiect social – „Impozite şi taxe la cină”. Acest proiect este gratuit şi vine în ajutorul contabililor şi directorilor de companii, care au diferite întrebări legate de sistemul de taxe şi impozite din RM. Întâlnirile la „Impozite şi taxe la cină” au loc într-o atmosferă plăcută, cu participanţi din cele mai diverse sfere de activitate, iar de multe ori suntem onoraţi de prezenţa invitaţilor speciali: experţi și reprezentanţi ai instituţiilor de stat.

     Acest proiect a pornit de la premiza, că fiecare întreprindere care activează pe o anumită piaţă, pe lîngă faptul că trebuie să ofere cele mai bune produse/servicii, în acelaşi timp, este şi responsabilă pentru informarea, educarea clienţilor şi partenerilor săi. În urma mai multor serii de întâlniri şi discuţii cu experți din domeniul contabil, noi am identificat o necesitate stringentă de pregătire profesională pentru contabili, în special pe domenii de activitate. Aşa au apărut cursurile: Evidenţa contabilă în Agricultură, Comerţ exterior, Turism.

    Contabilii şi proprietarii de companii s-au bucurat de participarea la aceste cursuri nişate, care i-au ajutat să găsească răspunsuri concrete la întrebări specifice activităţii lor. Un alt curs, care a venit ca o completare la solicitările contabililor, directorilor financiari şi a directorilor, este “Planificarea şi analiza financiară”. Multe întreprinderi din Republica Moldova au lacune în ceea ce priveşte buna planificare şi organizare financiară internă. La ce poate duce lipsa unui plan financiar? Simplu, atunci cînd Dvs. nu monitorizaţi toate fluxurile băneşti din întreprindere, nu ştiţi cum să eficientizaţi cheltuielile şi să măriţi veniturile firmei. De aceea, o bună planificare financiară este egală cu venituri mai înalte.

    Deoarece Republica Moldova deţine o structură economică în permanentă schimbare şi mulţi tineri, actualmente decid să lanseze propria afacere, unul dintre cursurile pe care îl pregătim în prezent cu întreaga echipă Vioser Consulting, este cursul practic „Elaborarea unui Business Plan de succes”. Acesta va fi lansat la începutul verii şi vine să susţină tinerii startup-eri, sau acei manageri, care deja au înfiinţat compania şi au nevoie de un Plan de afacere bine pus la punct.

     Ce au de cîştigat cei care vin la curs?

     Este simplu, fiecare participant va ieşi cu un Plan de afacere gata scris, pe care îl facem pas cu pas, împreună. Iar tot ce îi mai rămâine, este să aplice cunoştinţele acumulate pe modelul propriei afaceri şi să-şi crească profitabilitatea! Ne dorim să suţinem tinerii antreprenori, deoarece credem în succesul şi prosperitatea lor, iar Vioser Consulting este o echipă de entuziaşti, care cred că în MD se pot face business-uri profitabile.

     Strategia actuală a companiei se bazează pe realizarea misiunilor la superlativ, prin abordarea persoanlizată a clienţilor. Pentru asigurarea unui standard înalt al calităţii deservirii clienţilor, compania a creat şi a implementat un sistem al proceselor oragnizaţionale. Echipa Vioser Consulting este prinsă în realizarea celor mai ambiţioase proiecte, utilizând soluţii eficiente şi inovatoare. Fiecare angajat se află în permanentă dezvoltare profesională, fapt ce ne asigură o echipă puternică şi care realizează toate proiectele cu succes.

    În prezent, ne axăm pe dezvoltarea serviciilor de consultanţă fiscală, scrierea Business Planurilor şi organizarea seminarelor & training-urilor. Vioser Consulting este o companie mereu în schimbare şi gata să vină cu un suport clienţilor şi partenerilor săi.   

Abonează-te acum la newsletter !

Pentru a fi mereu informat

Sunteți deja abonat
Ați fost înregistrat cu succes
Eroare